הרב סנדר פרייזלר בריאיון: "מחנך שלא שומע בקול הרב הוא כופר"

    אסתי פלד No Comments on הרב סנדר פרייזלר בריאיון: "מחנך שלא שומע בקול הרב הוא כופר"
    צילום: פלאש 90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ההוראה הדרמטית: מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי היום (רביעי) למנהלי מוסדות חינוך שעלו למעונו, ששאלו מה לעשות עם מחנכים ומחנכות שלא התחסנו? מרן השיב כי מלמדים ומחנכים שלא התחסנו הם מסכנים אחרים "ויש חשש סכנה" שהם יישארו במוסד ולכן יש להוציא אותם מהמוסד. כתבנו אבי רבינא עדכן כי ישנם מנהלי מוסדות חינוך שהבהירו כי יילכו עם ההוראה עד הסוף. מבחינת הנתונים מוסיף רבינא, רובם או מחלימים או מחוסנים, הייתה היענות להתחסנות.

    המלמד הרב סנדר פרייזלר מבאי ביתו של הגר"ח קנייבסקי התראיין ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן הסביר על ההוראה הדרמטית: "לא חושב שיש מלמד אחד ששמע את הוראת הרב קנייבסקי ומהסס. אני ובני ביתי ביצענו את החיסון השלישי ללא היסוס. בלי שאלות, ובלי הרהורים – גדול הדור אמר, אנחנו נבצע".

    המלמד הרב פרייזלר הוסיף לאמונת החכמים שחייבת להיות בקיום ההוראה, "במשך עשרות שנים אומרים לילדים כל היום וכל הלילה כי אנחנו אמינים בזה לגמרי, כי העיניים שלנו הם העיניים של גדולי הדור, כאשר בא פרופ' ואמר לו לגביי הקורונה לגביי נשים שהן בהיריון שייקלו את החיסון רק בשבוע 16 ומרן לא התייחס אליו. ואז הוא אמר לו שיש אומרים שזה מסוכן אז הרב אמר להם שיתפללו".

    הרב התייחס למתנגדי החיסונים נגד שעת גדולי הדור אמר, "יש כאלה שאומרים שאולי לרב ואמרים ככה ואומרים ככה – זה כפירה. גם אם יש לאדם הזה זקן זה כופר. נפסק בשולחן ערוך מתי שבית המקדש יבנה לא מפסיקים לימוד תורה של תשב"ר. במקרה הזה שהרב פוסק שהמלמד לא מלמד כי אין לו מה לעשות בכיתה. ברגע שהוא למציית להוראת גדול הדור הוא רקוב מבפנים הוא כופר".



    0 תגובות